Servicii

Stăm la dispoziția clientului cu servicii tradiționale și speciale de construcții în adâncime în special cu reconstrucția, repararea și reabilitarea drumurilor folosind tehnologia de reciclare la rece si cald.

Din procedeurile de reciclare, societatea noastră folosește de mulți ani cu success tehnologia de reciclare la cald in situ. Cu această metodă sute de mii de metri pătrați de asfalt au fost reparate pe autostrăzi, drumuri principale și secundare în special prin reciclare a straturilor de legătura si uzură. Echipamentul necesar pentru aceaste metode sunt în proprietatea societații noastre.De asemenea, aplicarea tehnologiei de reciclare la rece o stăpânim de ani de zile. În prezent această tehnologie oferă o alternativă economică, rapidă și ecologică pe drumuri naționale, județen și drumuri comunale. Luând în considerare Uniuniea Europeană constatăm că această tehnologie modernă, performantă și care necesită utilaje performante poate fi folosită cu succes la construcția și reablitarea autostrăzilor.

În timpul lucrărilor de terasamente, fie că sunt sub clădiri, hale logistice, centre comerciale, sau trotuare, pentru solurile neadecvate vă recomandăm tratarea solului cu lianți hidraulici în loc de schimbarea solului, care este costisitor si necesită multe resurse.

Firma noastră are capacitatea de a executa frezare de beton si asfalt in cantități mari și o calitate superioară, unicate în România. Aceste performanțe le atingem datorită  utilajelor de înaltă calitate tip Wirtgen  pe care le deținem.

Suntem capabili  de performanță zilnică unică la spargerea si crăparea suprafețelor de beton care este mai puțin răspândită în țara noastră, dar în Europa este deja bine cunoscută metoda de impactare. Tehnologia este potrivită și pentru compactarea în adâncime a terasamentelor.


Reciclare la cald
Asfaltul existent deja incălzit va fi frezat, dacă este necesar vor fi adăugati lianți scriblură sau bitum rejuvenator, după care va fi amestecat și reîncorporat iarăși.
Frezare
Principalele tehnologii de frezare la rece: Frezare în adâncime, Frezarea canalelor, Frezare fină, Frezare la nivel dirijat, Frezarea de beton, Frezarea bordurilor
Reciclare la rece "in situ"
Prin metoda reciclare la rece structura existentă a drumurilor cu adaos de liant se obține un strat de bază durabil refolosind materialul existent , pierderea materialului este zero.
Tratarea (stabilizarea) solului/ Pământ stabilizat „in situ”
Este recomandată ca o alternativă față de schimbarea solului sau a terasamentului alcătuit din pământ cu o capacitate portantă necorespunzătoare cu cele prescrise în Caietul de Sarcini intocmit de proiectant.
Executare acostament
Executarea acostamentelor și lărgire de drumuri.
Tehnologia de impact
Crăpare, spargere, compactare de înaltă performanță: Impactor 2000
Încălzire platformă
Lucrări de încălzire a platformelor cu ocazia lucrărilor de iarna.
Concasare in situ
Lucrări de concasare in situ
Balast stabilizat "in situ"
Straturilor rutiere din balast stabilizat se pot folosi ca strat de fundație sau strat de bază, la toate categoriile de drumuri și străzi sau parcări.